Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156 2.0l проблем над 3000 оборота...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 156 2.0l проблем над 3000 оборота...

    ...колата започва да трепери, така поне обясни дилъра в Германия, който я продава. Смятам да купя тази кола, но искам да се уверя че проблема не е прекалено сериозен. Някой ако е знае решение, моля да каже. Благодаря предварително!

    п.п. дано не е нещо сериозно, за да мога най-накрая и аз да се похваля с една такава красавица на някой от предстоящите срещи.

  • #2
    В най-лошия случай е превъртяни биели и може би надрани цилиндри - нищо страшно - ремонта е към 3000лв аз в момента правя същия Точно на 3000 оборота ми се чуваше едно чукане като от клапани нещо ама не било ако е много на сметка вземаш я и като си я направиш все едно мотора е нов
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Защо ще се занимаваш с кола с такъв сериозен проблем,като има толкова много без проблеми?Интересно ти е да правиш ремонти ли?Още повече като не знаеш какво е точно и не си я чул даже
      Първоначално публикувано от thedon
      ... Някой ако е знае решение, моля да каже. Благодаря предварително!.
      Кой може да ти отговори от разтояние,по-добре отиди на ГЛЕДАЧКА
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ivo Skoklev
        Защо ще се занимаваш с кола с такъв сериозен проблем,като има толкова много без проблеми?Интересно ти е да правиш ремонти ли?Още повече като не знаеш какво е точно и не си я чул даже
        Първоначално публикувано от thedon
        ... Някой ако е знае решение, моля да каже. Благодаря предварително!.
        Кой може да ти отговори от разтояние,по-добре отиди на ГЛЕДАЧКА
        Напълно те подкрепям

        Наистина може да не е нещо сериозно,но няма как да се разбере само по думите на продавача,така че това си е един ОГРОМЕН риск и има голяма вероятност да си докараш много ядове с подобна покупка
        Предполагам,че цената е много примамлива щом изобщо се замисляш за подобна инвестиция.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          Да това за гледачката е яко, прав си колега и на мен не ми се занимава с ремонти предпочитам да си я карам ама какво да направя знам я схемата наизуст и пак се изших като чикия на пясък Слагат в двг добавки става вътре направо грес - водих я по диагностики в алфа сервиз, карах я няма проблеми. Смених маслото поизми се двг за 300км и изтропа. Честито! Превъртяни 2 биели! Все съм слушал колеги - основни ремонти това онова и си викам гледай ги пък тия аз толкова коли съм сменил как ги правят тия изпълнения - ето че за всеки си има първи път
          P.S. - най-големия майстор, който познавам си взе Алфа 2002г с изтропали лагери на коляновия вал - коментара мисля, че е излишен :P
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от isoiso
            Да това за гледачката е яко, прав си колега и на мен не ми се занимава с ремонти предпочитам да си я карам ама какво да направя знам я схемата наизуст и пак се изших като чикия на пясък Слагат в двг добавки става вътре направо грес - водих я по диагностики в алфа сервиз, карах я няма проблеми. Смених маслото поизми се двг за 300км и изтропа. Честито! Превъртяни 2 биели! Все съм слушал колеги - основни ремонти това онова и си викам гледай ги пък тия аз толкова коли съм сменил как ги правят тия изпълнения - ето че за всеки си има първи път
            P.S. - най-големия майстор, който познавам си взе Алфа 2002г с изтропали лагери на коляновия вал - коментара мисля, че е излишен :P

            E да, гаранция няма, има там разни съвети за маслото /консистенция, цвят и какво ли не/, включително и смяна, преди покупката, ама за 100 кинта примерно..., а и ти казваш че са минали 300 км след това, кой знае...... . В случая пък дилъра в Германия му казал че трепери що да се набутва, като му казват
            все пак въпрос, за колко я взе твоята?

            ПП Тоя който познавал Алфите, дето се е набутал, нищо не разбира явно, не че се заяждам, ама много такива "разбирачи" има къде ли не, аз съм от неразбиращите, аматьор съм си и затова питам
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първо благодаря на всички, че се отзоваха толкова бързо. Пуснах темата тук, за да видя дали някой е срещал подобен проблем, но единственият, който се е сбъсквал с нещо подобно е isoiso. Ще се допитам и до известните алфа сервизи, за да видя и тяхното мнение. Няма да предприема никаки действия, докато не се уверя, че дефекта не е прекалено сериозен. Имам приятел, който лично ще провери колата и дилъра, но просто няма техническата грамотност, за да знае точно какъв е проблема.
              Защо ще се занимаваш с кола с такъв сериозен проблем,като има толкова много без проблеми? Защото цената, характеристиките и състоянието са изключително атрактивни.

              Ето снимки на колата и характеристики:

              Аlfa Romeo 156 2.0l 155PS Selespeed
              05/99 58.600 km (съмняват ме тези километри, но колата изглежда доста добре и не ме интересува дали е въртяна или не).





              Comment


              • #8
                Виж и за скоростната кутия някой материал защото ми се върти нещо из главата че селеспийда са проблемни, и аз съм забравил вече какво съм чел и другото, което искам да ти кажа, е че няма коли без проблеми и няма нещо, което да не може да се направи, като си харесваш количката затваряй очите и скачай :P В моя случай стана "затваряй очите и отваряй дупето" ама то от един път не се ставало . . . айде стига простотии
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Проблема с оборотите със сигурност не е от скоросната кутия...иначе за други проблеми не знам. Харесвам колата доста, но все още не съм взел окончателно решение. Ще проуча още малко, пък ще видим.

                  Comment


                  • #10
                    салона ме уби... невероятен е.
                    моят съвет е, ако наистина цени и всичко друго е атрактивно я взимай. мотор се прави. според мен е доста по - голям проблем ако е посукана, избила ръжда и нещо такова.
                    и аз се изших невероятно с 155-цата. от стария мотор останаха само блок, глава и единия вал... но сега не мога да й се нарадвам...
                    а може би знаеш и че при покупката на кола втора ръка има доста голяма доза късмет... аз ти го пожелавам и после да не забравиш да се похвалиш.
                    sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • #11
                      Само тоз селеспийд от 99година ме притеснява, че като замине робота е бая пари!
                      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lan
                        ..после да не забравиш да се похвалиш.
                        Със сигурност ще го направя.

                        Първоначално публикувано от boian
                        Само тоз селеспийд от 99година ме притеснява, че като замине робота е бая пари!
                        Чувал съм различни мнения - едни се оплакват, други не. Как точно се прецаква робота, кога и колко струва горе-долу?

                        п.п. както каза lan "при покупката на кола втора ръка има доста голяма доза късмет", така че ще се надявам да нямам проблеми, ако я взема живот и здраве.

                        Comment


                        • #13
                          За робота на селеспийда има доста писано из форума. Само знам че след 2001г нямат проблем. Можеш да питаш EvgeniM- той имаше главоболия с неговия селеспийд преди години.
                          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                          Comment


                          • #14
                            Ако не се лъжа, нов робот (щото той се сменял) беше към 2000 лв. Иначе по-евтиния вариант е смяна с 5-степенна механична
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Ма Selespeed-a си е съ 5 степенна механична! Ако се преебе - слагаш си съединител (педал) и заминаваш. Цялата операция е към 800 кинта.....
                              Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                              Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                              Alfa Romeo 90 2.0 '87
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X